petak, 4. svibnja 2012.

bolje se našli


e tko se prvi sutra probudi, bit će prvi veseo zato što je budan. il šta već.

rakija ti je, kaže on, ponajbolja dezinfekcija duše. ovaj drugi priča o kunderi i kako je isti jednom prilikom rekao nešto u smislu ljudi će ti oprostiti ako se male stvari pretvore u velike, al ako se velike pretvore u male, e to ti nikada oprostiti neće. a ja, ja kontam kako je rečenica "poznat ćeš me i po mraku" od h. džinovića nešto čega se ni tim burton posramio ne bi i koliko mi  je ustvari genijalna. svi smo dakle pijani. gore je kada si loše a s nekim koga voliš nego li kada si loše a s nekim koga ne voliš, mudrijam ja, a oni potvrdno klimaju glavom. mislim da me uopće nisu čuli kada sam im to rekao. i sve mi to tako, uz rakiju, jer rakija je ponajbolja dezinfekcija duše.

jutros sam se probudio u 6, teve je bio upaljen i išla je emisija naziva "trenutak spoznaje" na hrt-u. ostavio sam im tri cigarete na stolu i iskrao se iz stana. išao sam vilsonovim, mumljao pjesmu: