utorak, 1. svibnja 2012.

all that jazz


bilo bi dobro da me u jednom od ovih dana udariš lopatom po glavi, otupljuje misli.
tko zna, možda bi mi tada, napokon, sve ovo postalo svejedno, ili barem malo manje važno. a možda i ne bi.
pa ipak, molim te, ti narednih dana slobodno i jako mene lopatom po glavi! tražio bih te da to uradiš odmah, ali trenutno nisi ovdje. danas je prvi maj, a ja ne volim dinu merlina jer mi je bez dozvole ušao u glavu. kad zamirišu jorgovani i lako ćeš ti bez mene al kako ću ja bez tebe... ali, ako me odalamiš lopatom po glavi...

sinoć sam gledao "all that jazz", kaže lik, "ako umrem, žao mi je zbog svega ružnog što sam ti učinio, a ako preživim, žao mi je zbog svega ružnog što ću ti učiniti", zapalio cigaru i našao novu poveznicu s nama.
uvijek to radim. sve povezujem s nama.

lopata. po glavi!




Broj komentara: 6:

  1. Odličan film! Skini obavezno od Boba Fosija film "Lenny" (1974).

    OdgovoriIzbriši
  2. Mogu li i ja jednu lopatu po glavi da naručim?

    OdgovoriIzbriši
  3. tebe treba lopatom ako ništa zbog mine derlina.

    OdgovoriIzbriši
  4. djordje: imam ga već na disku, al ne pogledah. potrudit ću se ispraviti tu pogrešku što prije. volim stare filmove s d. hoffmanom :)

    marskovka: ništa nazad, samo naprijed! :)

    missica: ti ne razumiješ moj muzički ukus nikada, kao ni ja tvoje momke ljepuškaste, i ne želiš da budem sretan! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. moje dijete se lozi na akusticnu gitaru dine merlina koju svira u nekom spotu za evroviziju. sigh. i kaze: mama, daj mi dina mina. moracu ga lopatom po glavi.

    OdgovoriIzbriši