ponedjeljak, 2. travnja 2012.

About Me


dječak sa šibicama. mlad, lud, ubojit! kad poraste bit će ravnodušan klaun. ima fobiju od satova aka satofobiju a oni kucaju i kucaju i kucaju. da je žensko zvao bi se Fikreta , imo snove isto Tina Turner u pjesmi Private Dancer . kad je ljut lomi čaše od plastike, kad ga povrijede lomi sebe. i još: zaboravlja kišobrane po kafanama, smeje se a plače mu se ako nekad neko nasmejano dete bulji duže u njega, ganja zadnje vozove, isto tako buseve, voli jesen, kišu, zimu, snijeg, neke obične smrtnike i ponekad proljeće (kad ga isto za guzicu ne ujede). ne voli ljeto, đavolsko je vrijeme to. voli pojest, popit, ne zna zapjevat. kompetentna osoba  kaže da se pored njega vrabac okrene & pita ga imal zdravstvenih problema i što jede tako malo. eto, toliko. cmokić, bokić.


I walk with my head down
I mumble all the words
I keep my feelings to myself only

I never stand my ground
I just stand around
If you love me then why won't you hold me

Everything and everyone around me is changing


http://youtu.be/-UI_0noJILw 

Broj komentara: 7:

  1. how yes yes. <3 p.s. neda ukraden bi bila no yes stolen, to mi uvijek bilo smiješno. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. p.s. plus koja si ti feministkinja, ne napisa ništa od dana žena, i ostavi da se kiseli da svi znaju dugo, dugo datum taj :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nemoj postati nikakav klaun tako ti kiki bombona. Ako se od nečega ježim, onda su to klauni.

    (Može biti da imam neki tvoj kišobran. )

    OdgovoriIzbriši
  4. http://www.youtube.com/watch?v=HvWeP18RpmM

    OdgovoriIzbriši
  5. hahhahahha svidja mi se misljenje kompetentne osobe :)

    OdgovoriIzbriši