nedjelja, 19. veljače 2012.

ja imam snage da te volim?


ti imaš nevjerojatnu sposobnost upropastit mi svaki bitan momenat. poslije mi telepatski govoriš koliko ti je žao. ja zapalim, razmislim i presudim u tvoju korist. pobijediš u svakoj bitci, pa se kladim da ćeš sigurno dobiti i ovaj rat. znaš, problem je u tome što ja ne vidim u tebi neprijatelja, i to je ujedno i tvoja najveća prednost. nazdravljam tome, jer ne bih mogao zamisliti draže ruke za udavit me, ni neke koje bolje mirišu.
zadnjih dana opet loše spavam i sve je standard pogrešno. gdje su sad ona fina vremena kad sam se pitao tko je ubio lauru palmer, a ipak spavao ko beba...
danas je nedjelja. neutješno je znati kako su one ostale iste, anksiozne i bez želje za ponedjeljkom. a o tebi da i ne pričam, više.



















http://youtu.be/7oDuGN6K3VQ



2 komentara:

  1. Vala, svaka tebi cast! Da mi bi sa se umijem izrazit 'vako ko ti. :)

    OdgovoriIzbriši