utorak, 14. veljače 2012.

adagio in g minor


popravljam štetu emotivnog cunamija slušajući probranu klasiku. onu od koje su i krave najopuštenije pa se najkvalitetnije pomuzu (vidio na discoveryju). možda se poslije konstantnog slušanja te muzike ispišam i isplačem predobro (čitaj: u ogromnim količinama), i izađe svašta nešto što želim da izađe iz mene, te na kraju, zaspim ko bebač.

također, ispijam čajeve (jeftine neke) i jedem paštetu sa petit keksom (radili smo to već u srednjoj jedan drug i ja kad bi nam ponestalo kruha). igram se markerom, crtam svašta. sinoć sam recimo, na zidu,  nacrtao sunce i potpisao se ispod istog, ako slučajno netko naleti pa da vidi da ga još uvijek imam.

osjećam fantomsku bol i osim činjenice da sam pravo loše, sve ostalo je dobro.

http://youtu.be/XMbvcp480Y4


Broj komentara: 8:

  1. Jabuka s cimetom ona jeftina frankova lijepo miriše, a nije ni lošeg okusa. Možda ti i pomogne da zaspeš ko bebać. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. ah, sto mi leze ovaj albinoni! evo zagrlicu te da ti bude bar malo lakse. mozemo se zajedno i isplakati :) a onda uspavanka:

    http://www.youtube.com/watch?v=rzUAkfjDxG0

    OdgovoriIzbriši
  3. joj što ja volim chopina jakopunomnogo <3 awww! hvala. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. p.s. ev još jedna "uspavanka" http://youtu.be/Hgw_RD_1_5I . :D

    OdgovoriIzbriši
  5. ;), Dopada mi se ovaj tekst (bicu opsirnija od spoja znakova) nego cudesno je istrazivati sebe, cudesnije nego puknute veze, to ce biti sve daleka proslost jednoga dana, a mnogo cega se neces ni secati. Kad ti kazem. I bez veze su jadikovke, pa je l' nisu? Istražuj duh svoj, sjeban, neprejeban pa ćeš odlučiti šta ćeš s tim ljubavima pametno da radiš. Molim.

    OdgovoriIzbriši
  6. p.s. filmovi u opisu ti, divota jedna!

    OdgovoriIzbriši